mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, januari 22, 2011






Vandaag hebben we afscheid moeten nemen van
voor ons de meest dappere vrouw op deze aarde.
Bianca heeft met haar dierbaren om haar heen
eindelijk haar rust gevonden.





27-11-1968 - 22-01-2011


Waarom al dat vechten, waarom al die pijn
Je wilde hier niet weg, je wilde bij ons zijn
De strijd was oneerlijk en geheel niet terecht
Je wilde heel graag verder maar verloor dit gevecht











26 reacties:

Op 7:36 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ben er erg van onder de indruk en ook wel geschrokken toch nog zo snel het laatste stukje.
Heel veel sterkte jullie allemaal,

Een warme knuffel van
Ans (mama van een meisje van 15 jaar uit China)

 
Op 7:38 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Beste familie en vrienden van Bianca,

Langs deze weg wil ik jullie condoleren met het enorme verlies van jullie Bianca. Wat heeft ze gevochten. Al die jaren heb ik haar site gelezen vol bewondering en respect voor de manier waarop zij met deze vreselijke ziekte is omgegaan. Eindelijk heeft ze nu rust en hoeft ze niet meer te lijden. Ik wil jullie allen, en met name haar man en dochter heel veel sterkte wensen om dit vreselijke verdriet te verwerken.

Nicole Kleine mama van Yuè-Lánn uit China

 
Op 7:50 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Lieve schatten,

Gecondoleerd met dit vreselijke verlies!
Gelukkig is het vechten voorbij... Maar dat maakt het verdriet niet kleiner...

Hele hele dikke knuffel! Heel veel sterkte!
Ik denk aan jullie!

Anne

 
Op 7:52 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Al jaren volg ik deze site. Ze was zo positief! Allemaal heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies.

Liefs Christel

 
Op 8:36 p.m. , Blogger Fam de Vogel zei...

Lieve Fam.Valstar

Wij willen jullie nogmaals condoleren met het grote verlies van zo een lieve meid Bianca
Ze heeft nu rust en hoeft niet meer te vechten
Verder zijn we er stil van
Patrick we hebben je al gesproken ,maar willen jou,en Zenna nogmaals HEEL VEEL STERKTE EN KRACHT toe wensen
Veel liefs
Fam.de.Vogel

 
Op 9:04 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat kan ik zeggen..Ik wil hierbij alle dierbaren van Bianca condoleren met dit enorme verlies.Wat een krachtige vrouw was Bianca.Ik heb haar jarenlang gevolgd en had diep respect voor haar en haar gezin.Zo positief was ze altijd.Nu heeft ze rust en hoeft niet meer te vechten.Leeg is de leegte die ze achterlaat.Maar achter elke traan schuilt een herinnering.En die zullen jullie zeker hebben aan een prachtvrouw en mama .

Wens jullie allemaal heel veel sterkte toe voor nu en de dagen die komen.

Warme groet van Monica,mama van 2 prachtige dochters uit China

 
Op 9:13 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Het is stil
oorverdovende stilte!
Het is leeg
emotioneel gevulde leegte!
Dag Bianca!

Heel veel sterkte gewenst,
Agaath (een webloglezer)

 
Op 9:25 p.m. , Anonymous Yvonne zei...

Beste familie en vrienden van Bianca

Gecondoleerd met dit grote verlies.

Ik wil haar man, dochter, familie, vrienden en iedereen die haar kende heel veel sterkte toewensen.

Groet,
Yvonne ( mama van 2 chinese meiden )

 
Op 9:40 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Dag lieve Bianca, rust zacht... Ik brand een kaarsje voor je man en dochter, en natuurlijk ook voor jou.
Warme groet, Claudia (mama van Nina & Yuri uit China)

 
Op 9:45 p.m. , Anonymous Debby zei...

Oneerlijk, Veel te vroeg, maar zo dankbaar dat ze eindelijk verlost is van die rot pijn.

Patrick en Zenna, en alle mensen die dicht om haar heen staan.
Ontzettend veel sterkte met dit onbeschrijvelijke verlies.
In gedachten zijn we bij jullie.

Edwin, Debby, Finn en Yuna (uit china)

 
Op 10:32 p.m. , Blogger Caroline zei...

Graag wil ik iedereen veel sterkte en kracht toewensen, nu in deze moeilijke dagen maar zeker ook voor de toekomst zonder Bianca.

Warme groet, Caroline.

Mama van 2 dochters uit China

 
Op 11:07 p.m. , Anonymous Helen, Rob en Yun Ke zei...

onder de indruk van het veel te vroege verlies van Bianca
heel veel sterkte voor familie, vrienden en andere dierbare, met name voor haar echtgenoot en dochter
een warme groet
Helen, Rob en Yun Ke

 
Op 12:12 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van Bianca.

1 ding weet ik zeker in de Hemel zijn ze blij ,want zij krijgen er een engel bij.

Netty

 
Op 12:16 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ik ben er stil van.
Patrick en Zenna, heel veel sterkte met dit enorme verlies.

Anneke, mama van Jen, Bo en Maylinn

 
Op 8:53 a.m. , Blogger madeleine zei...

Gecondoleerd met dit intens verlies van BIANCA
Wij willen jullie Patrick,Zenna en familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit enorm verlies.

Albert,Madeleine,Eveline Verstegen uit Tilburg

 
Op 10:37 a.m. , Blogger Lennie zei...

Ongelofelijk, wat een verdriet...
Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Lennie

 
Op 11:33 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Patrick en Zenna,
Heel veel sterkte met het dragen van dit zware verlies. Ik heb al die jaren de weblog gelezen en heel veel bewondering gehad hoe Bianca en jullie met deze nare ziekte omgingen.

Fam Terpstra

 
Op 12:41 p.m. , Anonymous Mimy zei...

Geen woorden voor... Ik wordt hier heel stil van...

Heel veel sterkte..
In gedachten bij jullie..

 
Op 1:43 p.m. , Blogger Henk zei...

Patrick en Zenna,

Gecondoleerd met het verlies van Bianca.
We zijn erg geschrokken van het plotselinge verloop de afgelopen week.

Petra, Henk Roewé en Chun Yan

 
Op 4:10 p.m. , Anonymous Ton de Kuijper zei...

Uiteindelijk overwint zo'n vreselijke ziekte vaak.... Ik wil jullie dan ook enorm veel sterkte wensen in deze moeilijke periode,

Ton de Kuijper

(Ik heb mijn vrouw in 2008 verloren als gevolg van blinde darmkanker)

 
Op 6:54 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat kan ik nog toevoegen aan al deze woorden. Ze zijn allemaal zo waar!

Wil jullie gewoon heel veel sterkte wensen. Voor nu bij het afscheid en straks als het leven "verder" gaat....

Linda,
mama van Li Sha (bijna 12) en Lan Gui (8)

 
Op 10:27 a.m. , Anonymous Fam. van der Voort zei...

Lieve familie,

Gecondoleerd met het verlies van Bianca. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd.

Fam. van der Voort

 
Op 8:06 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Lieve mensen, familie en dierbaren van Bianca.
Ook ik ben een stille meelezer en wens jullie sterkte met het verlies van Bianca. Ze zal voortleven in de gedachten van velen, Angelique (moeder van 1 bio en 2 chinese kinderen)

 
Op 6:12 p.m. , Anonymous Christa zei...

Beste familie en vrienden van Bianca

Veeeel te jong nog! Ik wens jullie alle sterkte toe in deze zo moeilijke tijd.
Ik heb ruim 2 jaar geleden mailcontact met Bianca gehad en daarna heeft ze nog mailcontact gehad met mijn zus. (Die helaas aan dezelfde ziekte op 24 febr. 2009 is overleden)Ook zij was nog maar 45 jaar. Het is vreselijk om iemand al zo jong te moeten missen.

Ik wens jullie nogmaals ontzettend veel sterkte toe met het verlies van Bianca.

Christa

 
Op 2:13 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het enorme verdriet wat jullie met je mee moeten dragen nu Bianca, je vrouw en jouw mama er niet meer mag zijn.
Jaren heb ik jullie site gevolgd nadat Bianca op de Rode Draad het nieuws van haar vreselijke ziekte had geplaatst.
Wat is zij enorm dapper geweest, jullie kunnen met recht trots op haar zijn.
Angela, mama van 3 dochters waarvan 2 uit China!

 
Op 11:32 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hey there! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew
where I could locate a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?

Thanks a lot!

My weblog - acoustic guitar a chord

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage