mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, januari 17, 2011

Nog weinig verandering.

Vandaag even met de man van Bianca gebeld,
en ook even met Bianca zelf.
Er is nog niet echt veel actie ondernomen
in het ziekenhuis.
Er is nog wat bloed meer bloed afgenomen
voor onderzoek. En dat is het eigenlijk.
De lijn ( hickmanncatheter ) is er nog
steeds niet uit, w.s. willen ze eerst even
alle uitslagen van de onderzoeken afwachten.
Bianca heeft wel een morfinepleiser gekregen
voor de pijn. Dit haalt zoals ze het zelf
zegt wel de scherpe randjes ervan af, maar
het blijft heel gevoelig. De antibiotica
is voor even gestopt, omdat Bianca volgens
de arts nog genoeg antibitica in haar lijf heeft
voor de komende 24 uur.
Inmiddels is ze ook weer verhuisd en nu gelukkig
naar een 1 persoonskamer.
Verder klonk ze heel vermoeid, ze zei ook dat
haar ogen zwaar voelden, maar ondanks dat houd
ze haar humor en maakt af en toe toch een rake
opmerking.
Haar man is vandaag nog bij haar op bezoek ge-
weest en zei ook dat ze er iets beter uit zag
dan gisteren.

We wachten het maar weer af.

gr.Miranda.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage