mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, januari 15, 2011

Bianca is opgenomen in het ziekenhuis.

Gisteravond begon Bianca zich niet lekker te voelen,
ze maakte schokkende bewegingen, gaf over en had heel
hoge koorts.
Haar hartslag is gemeten en deze was 165, dus veel
te hoog. De arts was aanwezig en deze heeft meteen
een ambulance geregeld.Bianca is met spoed opgenomen.
In het ziekenhuis is bloed afgenomen om te kijken
waar de koorts vandaan komt. Ook is er urine opgevan-
gen en een longfoto gemaakt , i.v.m. mogelijke
longontsteking of blaasontsteking, dit was niet
het geval.
Het zou kunnen zijn dat het weer de lijn is, wat
vorige keer ook de oorzaak was, maar dit wordt nog
onderzocht.

Bianca heeft aangegeven niet gereanimeerd te willen
worden, mocht er iets met haar gebeuren.
Vanmorgen had Bianca nog steeds hoge koorts.
Bianca haar weerstand wordt natuurlijk steeds minder.
Voor nu is het afwachten.
Ik ( Miranda ) ga in de namiddag/avond zelf bij
haar op bezoek en zal daarna meer op de weblog zetten.

Ik wens Bianca en haar familie heel veel sterkte toe.

gr. Miranda.

1 reacties:

Op 11:42 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Dag Bianca en familie,
Al enige tijd volg ik je blog. Kwam ik een keer tegen toen ik informatie zocht over PMP. Mijn man had ook PMP.
En dan toch schrik je van dit bericht......
Ik wens je heel veel kracht toe, lichtpuntjes, mooie ontmoetingen.
Met warme groet, Agaath

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage