mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, januari 16, 2011

Bianca

Bianca heeft afgelopen nacht bijna tot niet geslapen,
ze heeft om een slaappil gevraagd, maar deze werkte
ook niet echt.
Vandaag heeft ze een moeizame dag gehad volgens haar man,
ze zag er weer slechter en vermoeider uit dan gisteren.
Ze geeft veel pijn in de buik aan, vooral aan de zijkant.
Maar eigenlijk doet alles haar zeer, ze weet niet hoe ze
liggen moet. Ze heeft helaas nog geen speciaal luchtmatras
gekregen. Verder heeft Bianca vanwege de pijn om een
morfinepleister gevraagd, de zusters zouden dit overleggen.
Het is dus nog niet duidelijk of ze deze ook daadwerkelijk
heeft gekregen.
Ook is ze verhuisd naar een andere kamer, waar nog een
meneer ligt. Dit vind ze niet echt fijn.
De lijn ( van de voeding ) die de oorzaak is van alle pro-
blemen is nog niet verwijderd. In het weekend wordt er niet
echt veel gedaan in het ziekenhuis.
Dit gebeurd w.s. morgen.

gr. Miranda.

2 reacties:

Op 3:24 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat een schrik als ik de blog open en bijlees.
Vanaf hier wil ik Bianca + fam heel veel sterkte wensen, en hopelijk is de narigheid tijdelijk....

Sterkte!!
Groetjes,
Linda (mama van Li Sha (11) en Lan Gui (8))

 
Op 3:56 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Ook hier schrik. Het kabbelde maar voort de laatste tijd en nu weer een spoedopname. Wat ontzettend naar en dat je nou ook nog onnodig pijn hebt van het liggen op een gewoon matras, dat zou toch niet nodig moeten zijn. Kom op met dat luchtmatras! Jeetje Bianca, ik denk veel aan je en wens je heel veel sterkte, voor jou en je gezin. Kop op he... Warme groet,
Claudia (mama van Nina en Yuri, beiden uit China)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage