mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, januari 19, 2011

Weinig verandering.

Net even kort met de man van Bianca gebeld,
hij is op dit moment bij Bianca in het
ziekenhuis.
De situatie is volgens hem nog hetzelfde als
gisteren.
Bianca heeft weer een moeizame nacht gehad,
kon niet slapen.
Verder voor nu nog geen nieuws, arts is nog
niet langsgeweest.
Ik moet straks werken,en ben heel laat in de
avond pas thuis,dus kan even niets op
de weblog zetten.
Ik zal zodra ik de mogelijkheid heb, er weer
wat opzetten.

gr.Miranda.

2 reacties:

Op 1:33 p.m. , Blogger Fam de Vogel zei...

Hoi Patrick en Zenna

Wij willen jullie Veel Sterkte toewensen en laten weten dat we elke dag aan jullie en Bianca denken

Veel Liefs

De Vogeltjes

 
Op 8:33 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Dank je wel Miranda, dat je dit op het weblog zet en ons op de hoogte houdt. 't Is heel gek, ik ken Bianca niet persoonlijk (alleen via de Rode Draad email lijst), maar volg haar al jaren en voel me zeer betrokken bij haar lot. Ik brand vanavond weer een kaarsje voor haar... warme groet, Claudia (mama van Nina & Yuri, beiden uit China)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage