mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, januari 21, 2011

In overleg met familie wil ik laten
weten dat Bianca thuis is.
In een liefdevolle en zorgzame
omgeving wordt ze verzorgd.

We wachten het af.....

gr.Miranda

14 reacties:

Op 9:30 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Heel veel sterkte!
warme groet,
Claudia, mama van Nina & Yuri uit China

 
Op 9:34 p.m. , Blogger Fam de Vogel zei...

Heel Veel Sterkte
wij denken aan jullie

Liefs Fam.de.Vogel

 
Op 9:58 p.m. , Anonymous Helen, Rob en Yun Ke zei...

heel veel sterkte
lieve groet Helen

 
Op 10:36 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Heel veel sterkte.!!Fijn dat Bianca nu bij haar man en dochter thuis is.Warm en zeer liefdevol.

Warme groet,Monica

 
Op 11:34 p.m. , Blogger Caroline zei...

Heel, heel veel sterkte voor Bianca en allen die haar omringen met zorg en liefde, wat zal dit een moeilijke en zware tijd zijn.

Warme groet, Caroline
Mama van 2 dochters uit China

 
Op 11:58 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Heel veel sterkte toegewenst.
Warme groet,

Nicole Kleine

mama van Yuè-Lánn uit China

 
Op 1:49 a.m. , Anonymous Chantalle, Mischa en Jin zei...

Heel veel sterkte voor Bianca en allen die haar lief hebben.
Lekker thuis in eigen omgeving is altijd prettiger dan een kil en steriel ziekenhuis.
In gedachten zijn we bij jullie!
Lieve groeten,
Chantalle, mama van Jin

 
Op 8:39 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Heel veel sterkte, Wij denken aan jullie.
Gr Fam Terpstra

 
Op 9:38 a.m. , Anonymous Debby mama van Finn en Yuna (uit china) zei...

Fijn dat ze thuis is...
Kracht en sterkte gewenst voor jullie allemaal..

 
Op 9:41 a.m. , Anonymous Fam. v.d. Voort zei...

Lieve familie,
Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode. Wij zijn in gedachten bij jullie.
Liefs, Fam.van der Voort

 
Op 1:42 p.m. , Anonymous yvonne zei...

Soms is er zoveel wat we voelen,
Maar zo weinig wat we kunnen zeggen.

Heel veel sterkte.

Een meelevende groet,
Yvonne (moeder van twee chinese meiden )

 
Op 4:24 p.m. , Blogger madeleine zei...

Heel veel sterkte!
warme groet,
Albert,Madeleine,Eveline,Verstegen
uit Tilburg

 
Op 4:46 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Zo'n ongelijke strijd die jij al jaren aan het vechten bent. Met zoveel kracht,doorzettingsvermogen humor en kracht.Bewondering heb ik voor je, nooit opgegeven terwijl je wist dat het niet beter zou worden. Je wil om te leven, heb ik echt bewondering voor.
Nu thuis....samen.

Grietsje mem van Santiago Lu-Ying en klein moppie.

 
Op 9:31 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

heel veel kracht en sterkte toegewenst.
linda mem van amy ling chaxiu en milan ( Yahoogroup rode draad)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage