mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, januari 18, 2011

Helaas achteruitgang.

Net( 13.45 uur ) gebeld met de man van Bianca,
het gaat niet goed met Bianca, ze is enorm
vermoeid en heeft een veel te lage bloedwaarde
van 4.7 terwijl dit 7 hoort te zijn.
Er wordt nu overwogen of Bianca extra
bloed zal krijgen.
De lijn is er nog niet uit,maar het is nu ook
niet zeker of dit nog gaat gebeuren.
Ik ( Miranda ) ga in de namiddag/avond
zelf even bij Bianca op bezoek,zal daarna
meer op de weblog zetten.

gr.Miranda.

4 reacties:

Op 2:43 p.m. , Blogger Caroline zei...

Heel veel sterkte in deze zware dagen, Bianca is regelmatig in mijn gedachten.

Lieve groet, Caroline
Mama van Tess en Jill, beiden uit China.

 
Op 2:47 p.m. , Anonymous monica zei...

Wat kan ik nog zeggen...Heel veel sterkte !!Ik denk veel aan Bianca en haar gezin..

Warme groet van Monica,Mama van Chimene en Yulisa uit China

 
Op 3:14 p.m. , Anonymous yvonne zei...

Heel veel sterkte voor iedereen. Ik voel echt met julie mee.

Meelevende groet,
Yvonne, mama van twee meiden uit china

 
Op 3:43 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Zo gehoopt op betere berichten...kan iedereen alleen maar heel veel sterkte wensen. Denk aan jullie!

Warme groet van Linda, mama van Li Sha (11) en Lan Gui (8)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage