mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, januari 18, 2011

Het blijft spannend.

Even bij Bianca op bezoek geweest.
Haar man en dochter waren er ook.
Bianca is heel erg vermoeid, heeft pijn
en vooral heel veel jeuk, dit komt door
de lever. Deze komt in de verdrukking door
het vele vocht/slijm in Bianca haar buik.
Bianca heeft weer een nieuwe morfine pleister
gekregen. Ook kreeg ze toen ik bij haar
was een tweede zak met bloed toegediend via
een infuus.
Bianca haar buik ziet nu echt behoorlijk dik
en haar huid staat helemaal strak.
Ik ben hooguit 10 min. bij Bianca geweest,
omdat haar ogen steeds dicht vielen, ze is
enorm vermoeid.
Daarna nog even in de koffiekamer en in het
restaurant met Bianca haar man en dochtertje
gepraat.
Voor hen is het ook heel heftig en zwaar, maar
ze slaan zich er samen erg dapper door heen.

Morgen moet ik werken, heb middag en avonddienst,
maar bij veel verandering zal ik proberen nog
voor mijn werk wat op de weblog te zetten.

gr.Miranda.

1 reacties:

Op 10:27 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Lieve Bianca en familie,
Heel veel sterkte gewenst in deze enorm zware tijd. Ik denk veel aan jullie...
lieve groet,
Claudia, mama van Nina & Yuri, beiden uit China

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage