mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, januari 20, 2011

Het gaat niet goed.

Net even een kort telefoontje gehad met
de man van Bianca.
Zoals ik al eerder aangaf is Bianca steeds
erg vermoeid en valt veel in slaap.
Gisteren is toch de lijn van de voeding
verwijderd, maar deze wordt w.s. niet meer
teruggeplaatst, i.v.m. de toestand van Bianca.
Bianca haar man is nu bij haar en hij zegt
dat Bianca nauwelijks meer aanspreekbaar is.
Vanmiddag heeft hij een gesprek met de arts en
dan gaan ze w.s. kijken hoe nu verder en of
Bianca dan mee naar huis mag om thuis te sterven.

Bij deze wens ik dit gezin dan ook heel veel sterkte.
Als ik vandaag nog meer te horen krijg, zal ik dit
op de weblog zetten.

gr.Miranda.

17 reacties:

Op 1:01 p.m. , Anonymous yvonne zei...

Wat een vreselijk bericht. Helaas heb ik mijn moeder in juli verloren aan deze vreseljke ziekte dus ik weet heel goed hoe jullie je voelen. Het lijkt me ook de grootste nachtmerrie een dochter achter te moeten laten en je moeder te moeten missen op zo'n jonge leeftijd.

Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte in deze vreselijk moeilijke tijd.

Yvonne moeder van twee meiden uit china

 
Op 1:19 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Bianca, haar man en Zenna zijn constant in mijn gedachten... Wat vreselijk dat het ernaar uitziet dat het niet meer goed gaat komen. Ik hoop dat Bianca snel naar huis kan, naar haar eigen vertrouwde omgeving. Wat overheerst, zijn de prachtige herinneringen voor haar man en dochter, en alle jaren die ze samen hebben gehad. Heel veel sterkte.
Warme groet,
Claudia, mama van Nina & Yuri, beiden uit China

 
Op 1:31 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat een verdriet.
Kan jullie alleen maar heel veel kracht en sterkte wensen.

Zo oneerlijk...
Zo'n rotziekte...
Bah.

Sterkte!
Linda
mama van Li Sha (bijna 12) en Lan Gui (8)

 
Op 3:23 p.m. , Blogger Bert en Joke zei...

Shit, shit en nog eens shit.

Elk moment dat ik even niets te doen heb, denk ik aan Bianca.
Bianca is een moord wijf en heel veel mensen kunnen nog een voorbeeld aan haar nemen.

Bianca je bent een kanjer!!!

Heel veel sterkte voor de rest van de familie. XXX

 
Op 3:30 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat vreselijk!!! woorden schieten te kort....

Hele dikke knuffel!! we denken allemaal aan jullie!!

Heel veel sterkte!!

Annemarie

 
Op 4:20 p.m. , Blogger Fam de Vogel zei...

Wat is dit schrikken ,je ziet het aan komen maar toch hoop je nog steeds dat het weer iets beter mag gaan
Wij denken steeds aan Bianca zo,n een doorzetter ,vechter ,lieve meid woorden schieten gewoon te kort

Patrick en Zenna heel veel sterke toegewenst

Veel liefs De.Vogeltjes

 
Op 4:43 p.m. , Anonymous Debby Sanders zei...

Lieve Bianca en alle dierbare mensen van haar.
Wat een schok om dit te lezen, ik heb Bianca een aantal keren op schiphol gezien als er een kindje uit China aan kwam en ken haar als een spontane lieve meid met veel humor.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik aan jullie denk en kaarsjes voor extra kracht brand voor jullie.
Heel, heel veel sterkte.

Groetjes Debby, Edwin, Finn en Yuna

 
Op 6:01 p.m. , Blogger Caroline zei...

Wat een triest bericht.
In gedachten bij jullie en ik wens jullie allemaal heel, heel veel sterkte!!!

Warme groet,
Caroline, mama van Tess en Jill, beiden uit China

 
Op 6:50 p.m. , Blogger Unknown zei...

wat een ongelijke strijd.veel te jong.heb vorig jaar mijn broer verloren aan de k.ziekte ook hij was te jong om te sterven.
wij wensen de patrick en zenna en de familie heel veel sterkte

 
Op 6:55 p.m. , Anonymous Helen Lambriex zei...

heel veel sterkte voor iedereen met name voor Bianca, man en dochter, met dit afschuwelijke nieuws!
woorden schieten te kort!

Helen Rob en Yun Ke

 
Op 7:29 p.m. , Blogger Lennie zei...

Al jaren volg ik de weblog van Bianca. Wat afschuwelijk om dit te lezen.
Bianca, familie en andere naasten: heel veel sterkte!

Lennie

 
Op 9:23 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ook ik kan alleen maar zeggen..heel veel sterkte deze zware tijd..Ik hoop dat Bianca naar huis kan en mag..zodat ze nog een keer met zijn drietjes zijn..!Wat een verdriet!!

Monica,mama van 2 chinadochters

 
Op 10:35 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ik heb jullie leren kennen via de rode draad adoptie email lijst. De komst van Zenna en hoe gelukkig jullie waren staat me nog bij. Een paar jaar geleden las ik van de strijd die jullie te wachten stond. En nu gaat het niet goed. Ik voel me intens verdrietig als ik denk aan wat jullie nu meemaken. Je hebt er geen bal aan, maar ik leef erg met jullie mee.

Dikke knuffel van Anneke, mama van Jen, Bo en Maylinn

 
Op 9:11 a.m. , Anonymous Ton de Kuijper zei...

Ik heb hetzelfde mee gemaakt. In juli 2007 is bij mijn vrouw blindedarm kanker vastgesteld en zijn we ook uitgebreid in het AVL geweest. Helaas kon ze niet meer geopereerd worden en is ze in maar 2008 gestorven.

Zo'n ziekte blijft onbegrijpelijk...

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte in deze zware tijd!!!

Ton de Kuijper,Duiven

 
Op 3:05 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat een rotbericht, Je blijft toch altijd weer hopen dat het goed komt. Meid wat heb je gevochten, ik wens je veel sterkte. Ik heb bewondering voor je, je was altijd zo optimistisch en dan zo'n oneerlijke strijd.

Patrick, Zenna, familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, in denk veel aan jullie.

Groetjes
Ans (moeder van een meisje van 15,uit China)

 
Op 6:52 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Al de hele dag gaan mijn gedachten steeds naar jullie toe...!!Zo slopend en zwaar voor jullie!Er brand weer een kaarsje voor jullie.Sterkte

Warme groet Monica,mama van 2 dochters uit China

 
Op 8:17 p.m. , Anonymous yvonne zei...

Ook ik denk heel veel aan bianca en haar gezin. Ik ken haar niet persoonlijk maar heb wel heel vaak haar verhaaltjes gelezen.
Ik wil iedereen nogmaals heel veel sterkte wensen in deze vreselijk moeilijke tijd.

Meelevende groet yvonne (mama van 2 chinese dochters )

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage