mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, december 31, 2010

Hoe werkt mijn web-log

Even een beetje uitleg, voor de mensen die misschien nooit een web-log hebben gezien.
Je begint te lezen bij de maand die het oudste is en onder archives bovenaan staat.
Dat is bij mij dus: December 2004.
Als je op die pagina zit scroll je naar beneden, je leest dus van onder naar boven.
Het werkt wat verwarrend.
En als je klaar bent met lezen ga je dus naar: Januari 2005, enz.

Wil je misschien een boodschap, reactie, opmerking, vraag of wat dan ook voor mij achterlaten?
Doe dit dan onder dit kopje.
Je klikt op comments en dan kun je, je boodschap achterlaten.


Voor contact met mij mail naar:
mijn-leven-met-blindedarmkanker@hotmail.com

4 reacties:

Op 1:11 p.m. , Blogger Bianca & Patrick & Zenna zei...

Hallo,

Bedankt voor het lezen van mijn web-log.

Wil je iets vragen en/of opmerking plaatsen?
Mij sterkte wensen of wat dan ook?

Doe dat dan hier.

Groetjes van Bianca

 
Op 1:36 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hoi lieve Bianca,

Heel veel sterkte vandaag met je nieuwe chemokuur! Hou je taai, we bellen je snel!

Dikke kus van Jack, Miranda, Joey, Faye en Cabian!

 
Op 8:37 p.m. , Blogger Bianca & Patrick & Zenna zei...

Hoi Natasja,

Het is je toch gelukt !!

Ik geniet zeker van het mooie weer.
En ook ik hoop dat alles stabiel is gebleven.

GR Bianca

 
Op 8:27 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Bianca,

Ik "ken" je van de Rode Draad en de Duizendmijl.
Kijk geregeld op je site hoe het met je is.
Ik wil even kwijt dat ik je zo ontzettend dapper en sterk vindt hoe jij met je ziekte omgaat. Er straalt zoveel positiviteit uit je berichtjes. Onvoorstelbaar meid!
Hopelijk mag je er nog heel lang zijn voor Patrick en je prachtige Chinese dame Zenna!!
Veel sterkte en groetjes,
Angela

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage