mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, maart 01, 2010

Weekend + maandag


In het weekend is er niet veel gebeurt. Voeding en vocht zijn gewoon doorgegaan. Voel me stukken beter. Veel visite gahad, gezellie. Vandaag maandag ben ik helaas mijn infuus verloren. Dat is balen. Gelukkig hoeft het nog niet opnieuw gedaan te worden. Ik drink voldoende. Zit dit in het zonnetje te schrijven, heerlijk!!! Kom maar op met de lente. Voor de rest nog geen nieuws. Gr. Uit het avl

-- Post From My iPhone by bibi

1 reacties:

Op 7:23 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Bianca. Ik volg je nu al 2 jaar. Ik wens je heel veel sterkte toe met weer een vervelende operatie! Ook dit zal je weer goed doorstaan en daarna zal het zeker weer beter gaan.Nog een beetje aansterken en dan kan je de operatie zeker aan! Lieve groet van Christel en fam.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage