mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, december 20, 2009

Fijne feestdagen!

Hierbij wil ik iedereen hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2010 toewensen!! Met mij gaat het inmiddels top! Ik voel me stukken beter, al hou ik nog wel wat klachten. Meestal is dat darmkrampen en rugpijn. Dit gebeurt meestal na het avondeten en dit valt dan op de 1 of andere manier fout. Al weet ik niet wat er dan aan de hand is. Ik lijk verstopt maar mijn stoma loopt toch gewoon.
Fijne dagen!!! Xxxx Bianca.


-- Post From My iPhone by bibi

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage