mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, februari 18, 2010

Gaat niet geweldig


Het gaat al een tijdje niet geweldig met me. Ben vaak ziek en lig dan voor oud vuil op de bank. Eten en drinken gaat moeizaam. Ben al 6 kg afgevallen. Het komt door mijn darmen, die blijven lastig doen. Gisteren heb ik weer naar het avl gebeld. Kon vandaag meteen komen. Het ziet er niet goed uit. Mijn arts laat morgen een dunnedarm onderzoek doen. Kijken of er achter te komen is waar de kink in de kabel zit. Dus morgen ook weer naar het avl. En maandag ook want dan krijg ik de uitslag.

-- Post From My iPhone by bibi

1 reacties:

Op 6:50 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Lieve Bianca,
Denk veel aan je, vind het heel sneu. Heel veel sterkte.

kussss Miranda.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage