mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, januari 08, 2010

Gesprek avl

Ben gisteren weer naar het avl geweest. Ik vindt het slecht gaan met mijn darmen. Zit vaak verstopt en heb veel last van gas. Ik ga dus weer door de ct scan. Mijn arts denk dat er weer tumor groei is. Als dit op 1 plek is kan mijn arts er wel iets aan doen als het op meerde plekken is niet. Er hangt dus veel af van de uitslag van de ct. Ik ben ook bij de stoma verpleegkundige geweest. Die heeft mij weer een klysma gegeven via het stoma. Er gaat wel 50 à 60 cm draad naar binnen. Dit helpt wel, er komt wat uit al is het niet veel. 19 januari ga ik door de ct en 28 januari krijg ik de uitslag.


-- Post From My iPhone by bibi

2 reacties:

Op 2:26 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Dat klinkt als een heel spannend onderzoek Bianca, ik ga vast duimen dat de uitslag meevalt!!

Vanaf hier trouwens nog de beste wensen voor 2010, en vooral heel veel gezondeheid....

Groetjes,
Linda
mama van Li Sha (10) en Lan Gui (7)

 
Op 9:57 a.m. , Anonymous Lidy zei...

Ik heb je blog in mijn favorieten gezet en ga daar van de week eens uitgebreid lezen. Ken je ons al? www.stomaatje.nl

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage