mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, februari 27, 2010

Vandaag bij Bianca geweest in AVL ziekenhuis.


Hallo lieve lezers,

Hier weer een berichtje van Miranda, de vriendin van Bianca.
Ik zal voorlopig weer de weblog voor haar bij gaan houden.
Vandaag bij haar op bezoek geweest.
Bianca zag er al wat beter uit dan eergisteren toen ik bij haar thuis op bezoek kwam vlak voordat ze naar het AVL zou gaan.
Het eten ging al langere tijd moeizaam, Bianca kon bijna alleen maar vloeibaar eten binnenhouden, en van vast voedsel kon ze niet genieten want dan kreeg ze daarna enorm veel aanhoudende pijn in de buikstreek.
Ze zou afgelopen donderdag of vrijdag al geopereerd worden om de dubbel j's te vervangen en een tweede stoma aan te leggen. Maar dit is nu even uitgesteld omdat ze eerst willen dat Bianca iets aansterkt.
Daarom krijgt ze nu vocht en sondevoeding toegediend om wat aan te sterken.
Verder zijn er wat bloedafnames geweest maar veel meer zal er dit weekend niet gaan gebeuren.
Voor Bianca geeft het voor het moment toch wel even rust, ze is blij dat ze eerst wat aan zal sterken, zegt zich al wat beter te voelen en zegt ook dat ze straks beter de operatie in zal gaan.

Lieve Bianca, je bent een enorme doorzetter, we zijn zo trots op je!
groetjes Miranda.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage