mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, januari 13, 2010

Heftige verstopping

Pffff net een behoorlijke verstopping achter de rug. Het lijkt wel of het steeds heftiger gaat worden. Het begon opeens gistermiddag. Ik had in de ochtend bruine boterham met pindakaas op. In de middag 2 wasa crackers met beleg en hup verstopt! De krampen werden steeds erger. Ik heb met pijn in mijn lijf eten staan maken. Zelf niet gegeten, ik eet dan niets meer. Werd ook misselijk. Om 20.00 ben ik gelijk met mijn dochter naar bed gegaan. Het ging weer tekeer binnen in de buik. Om 22.30 lag ik net lekker te dommelen, toen er een hoop lawaai in de buik ontstond. Dit kwam richting stoma. En toen ... Pats stoma stuk.... Ik onder, pyama onder en bed onder. Gauw man om hulp gevraagd. Die heeft het bed verschoont en ik ben onder de douche gesprongen. Het bed viel mee pyama had het zwaarder te voorduren :)) ik heb geluk dat mijn elektriche deken gespaard is gebleven ! Vannacht een paar keer de stoma moeten legen. Weer veel lucht. Vanochtend kwam ik pas om 08.30 mijn bed uit. Dus 12 uur in bed gelegen pfff. Voel me nog niet helemaal de oude komt wel weer hoop ik. Ben nu rustig aan het drinken. Heb net even gestofzuigd ( is hobby :)) dagje rustig aan....


-- Post From My iPhone by bibi

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage