mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, januari 29, 2010

Uitslag ct scan


Ben gisterennaar het avl geweest voor de uitslag van de ct scan. Daar was geen verstopping op te zien. De boodschap was ermee leren leven. Tja was ik al bang voor. Mijn bloed was goed. Wel moet ik15 februari Mijn dubbel j' s laten verwisselen.
Dat zal ook wel weer wat voeten in de aarden hebben... Moet binnen 45 minuten gebeurt zijn. Ja ja Dan kennen ze me nog niet, bij mij gaat nooit iets normaal ....
-- Post From My iPhone by bibi

1 reacties:

Op 9:13 a.m. , Blogger dekruijertjes zei...

He wat balen Bianc,
Fijn dat er niets te zien is op de ct scan, maar wel vervelend voor jou. Nu weet je nog niet waar die rotpijn vandaan komt.
En ermee leren leven,lijkt mij makkelijker gezegd dan gedaan. Heftig hoor.
En dat van die 3 J's had je me niet gezegd.
Heel veel sterkte maar weer.
Dikke kus van Miranda.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage