mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, januari 22, 2010

Wachten op uitslag ct

De uitslag laat even op zich wachten. Normaal krijg je die binnen 1 week maar omdat er eerder geen plaats was mag ik nu 1 1/2 week wachten. Helaas zijn mijn darmen de hele tijd al onrustig en lastig. Met een hele hoop geborrel en pijn aan buik, rug, en in de flanken. Is het wachten geen pretje. Zodra ik wat eet krijg ik bijna meteen last. En ik eet al niet veel op een dag. Dat zie je ook wel aan me, krijg een steeds smaller snoetje! Maar de pijn zet me echt terug bij af. Daar baal ik zo van. Het beheerst mijn leven en dat wil ik niet. Ik wil leven!!! Dingen doen die iedereen doet. Maar zit meer op de bank te krampen, balen. Ik hoop met heel mijn hart dat er wat aan te doen is anders zie ik het somber in.


-- Post From My iPhone by bibi

1 reacties:

Op 9:30 a.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hoi lieve Bianca,
Het gaat me enorm aan het hart, dat je zoveel pijn en kramp hebt.
Dit lijkt me absoluut geen pretje.
Kan me heel goed voorstellen dat je baalt dat de uitslag van de CT scan zo lang op zich laat wachten.
Ik hoop echt voor je dat er iets aan gedaan kan worden.
Heel veel sterkte. Dikke kus van Miranda.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage