mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, februari 15, 2010

Verwisselen dubbel j's

Vandaag moest ik om 09.00 in het avl zijn. Mijn dubbel j's moeten verwisseld worden. Het zou een half uur tot 3 kwartier duren. Nou daar had ik al geen vertrouwen in. Bij mij gaat nooit iets normaal, dus eerst zien en dan geloven. En ja hoor, ze konden de krul van de dubbel j niet vinden in mijn blaas. En ze hebben goed gezocht , aaauuwww!!! Er moest dus een ander plan komen. Ze gaan dus binnenkort onder narcose de dubbel j' 's zoeken in de urineleider. Ze zitten nu dus ergens tussen mijn nieren en blaas. Dus ik zal binnenkort wel een oproep krijgen voor de dagbehandeling. Dat gaat gebeuren in het avl of Slotervaart.


-- Post From My iPhone by bibi

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage