mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, februari 25, 2010

In het avl

Lig nu in het avl op mijn kamer. Er is een plan opgesteld voor mij, al kan dat nog veranderen. Inplaats van de operatie willen ze me nu eerst laten aansterken. Ik heb dus nu een infuus gekregen en krijg via dat infuus vocht toegedient zodat mijn waterhuishouding weer langzaam op pijl kan komen. Daarnaast heb ik een voedingssonde via mijn neus geplaatst gekregen. Dus heel langzaam krijg ik nu voeding binnen. Ze willen kijken hoe dat verloopt. Als ik weer wat aansterk wordt ik (waarschijnlijk) dan volgende week geopereerd. Zo ben ik wat meer klaar voor de operatie dan dat ik nu ben. Dat geeft me wel wat rust het ging een beetje te snel allemaal. Hopelijk lukt het en knap ik wat op!!


-- Post From My iPhone by bibi

1 reacties:

Op 1:54 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi,

Ik wens je veel sterkte.
Ik ken je niet persoonlijk maar ik volg je al heel lang.
Ik ben zelf ook adoptiemoeder en ik vind het zo erg dat je niet optimaal van je mesije kan genieten.

Ik blijf je volgen en ik hoop dat er na de operatie weer betere tijden voor je komen.

Groetjes
Ans

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage