mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, maart 02, 2010

Hoe nu verder?

Vandaag ben ik weer even bij Bianca in het ziekenhuis geweest. Ze zag er al een stuk beter uit, had ook wat meer kleur op haar wangen.
Ze drinkt goed, heeft geen vochtinfuus meer, maar nog wel sondevoeding.
Toen ik kwam had ze verder eigenlijk nog geen nieuws, behalve dan dat ze lekker in de creatieve ruimte van het ziekenhuis had geknutseld. De hele dag niets doen is ook echt helemaal niets voor Bianca.
Vanavond heb ik weer even met haar gebeld, ze weet nu iets meer.
Morgen willen ze gaan proberen om de sondevoeding wat te minderen en dan moet Bianca gaan proberen wat licht verteerbaar voedsel tot zich te nemen.
Als dit goed gaat mag ze misschien nog voor het weekend naar huis en krijgt dan nog wel nachtsondevoeding.
Het is nog niet helemaal zeker omdat de arts van Bianca, nu nog op vakantie is en ook hij moet akkoord gaan met de situatie.
W.s. gaat de operatie dus voorlopig niet door. Ze willen zo min mogelijk aan de buik van Bianca komen, zolang ze zich goed voelt en geen pijn heeft.
En Bianca geeft aan,dat ze nu geen pijn heeft.
Wat betreft de dubbel J's die vervangen zouden worden tijdens de operatie, dit wordt dan w.s. ook voorlopig nog uitgesteld.

gr. Miranda.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage