mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, maart 04, 2010

Bianca is weer thuis!

Ze is vanmiddag thuisgekomen.
Ze heeft de pomp voor de sondevoeding voor 's nachts mee naar huis.
Het slangetje blijft voorlopig nog in haar neus zitten. Bianca probeert nu overdag wat vloeibaar eten naar binnen te krijgen, voor vandaag was dat een schaaltje vla.
Drinken gaat wel goed.
Eind maart moet ze weer naar het ziekenhuis en dan volgt er verder overleg met de arts.
Ik heb Bianca even aan de telefoon gehad, ze klonk vermoeid en gaf ook aan niet zo veel zin in de telefoon te hebben, dus ik heb het kort gehouden.
Misschien snel een wat uitgebreider verslag.

gr.Miranda.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage