mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, december 14, 2009

Gaat beter

Sinds een weekje gaat het wat beter met me. Zit wat beter in mijn vel en onderneem wat meer. Ben langzaam aan weer begonnen met autorijden en dat gaat prima. En dus ben ik ook niet meer zo aan huis gebonden. Dus ben al een paar dagen op stap geweest. En dat doet me goed, al blijf ik wel een smal gezicht houden wat me erg wit/ bleek in de spiegel aankijkt :) maar je kunt ook niet alles hebben! Kerstboom staat ook weer. Voor de rest niet veel in kerstsfeer, heb er geen puf voor/in. Nu heb ik een off day , pijn aan rug en flinke darmkrampen. Zit misschien weer verstopt! Fijn! En midden in de nacht ontdekte ik nog een nietje/ krammetje die ineens uit mijn buik stak. Raar alles is toch verwijderd, deze heeft in mijn buik gezeten en komt nu naar buiten? Dus ga vanmiddag naar de dokter, kan ze deze even verwijderen. Krijg meteen de ( gewone) griep prik en dan ben ik totaal geënt . Komt goed uit want de winter komt eraan!! Brrr!!! Xxx Bianca


-- Post From My iPhone by bibi

1 reacties:

Op 6:58 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat fijn dat het wat beter gaat.
Mobiel zijn lijkt me inderdaad super belangrijk ..kan me indenken dat dat een groot verschil maakt!

Hopelijk zet de stijgende lijn door en kunnen jullie gaan genieten van goede feestdagen!

Op naar 2010....

Groetjes,
Linda
mama van Li Sha (10) en Lan Gui (7)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage