mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, november 27, 2009




Hieperde Piep Hoera! Bianca is 41 jaar.
Van Harte Gefeliciteerd!


Bianca is van de week lekker een midweekje op vakantie geweest. Dit had ze even nodig.
Ze heeft het heel rustig aan gedaan. Loopt al wat beter en heeft zelfs gezwommen.
Nu is ze weer thuis en vandaag viert ze dus haar 41ste verjaardag, met haar man, dochtertje en familie en vrienden.
Ze voelt zich redelijk goed.

gr.Miranda.

1 reacties:

Op 7:00 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hieperdepiep, hoera!
Van harte Bianca!!

Fijn ook te horen dat het langzaamaan weer wat beter gaat.

Wens je een heerlijke feestmaand, en op naar de 42!!

Groetjes,
Linda
mama van Li Sha (10) en Lan Gui (7)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage