mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, oktober 22, 2009

Vandaag bij Bianca op bezoek geweest.

Ik kom net terug van een bezoekje aan Bianca in AVL.
Bianca zag er wel goed uit, alleen wat vermoeid en bleekjes.
Ze heeft geen pijn. De maagheveling is vewijderd.
Wel fijn voor haar want dat slangetje in haar keel voelde voor
haar toch niet echt prettig.
Door het gesprek dat Bianca gisteren heeft gehad met de arts,
was Bianca gisteravond toch wel erg verdrietig.
Ineens kwam toch de confrontatie, dat het nu echt wel eens
steeds minder met Bianca zou kunnen gaan.
Het slijm dat Bianca aanmaakt, komt uit de tumor.
En het is nu de vraag hoe lang dit weg blijft of dat het zo weer
terug is ( in medische termen heet dit pmp )
Vannacht was Bianca helaas ook nog eens erg misselijk
en heeft gespuugd.
Vandaag overdag ging het gelukkig weer beter met haar.
Ze is vanmiddag even uit bed geweest en heeft samen met
de verpleging een klein rondje over de afdeling gelopen.
Bianca haar bloedddruk is nu wel weer goed.
Morgen om 15.00 uur ,wordt in de vernauwing van het
gedeelte van de nieren naar de blaas een buisje geplaatst,
waardoor de urine makkelijker weg kan lopen naar de blaas.
En als alles goed gaat dan mogen a.s. maandag w.s. de
nierdrains eruit.


gr.Miranda.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage