mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, oktober 18, 2009

Berichtje van Miranda

Hallo lieve allemaal.
Daar ben ik weer, ik ben de vriendin van Bianca en ik zal voor haar voorlopig weer
deze weblog bij gaan houden.
Ik ben vandaag nog bij Bianca op bezoek geweest, ze is snel vermoeid, ze heeft een droge mond,
eet en drinkt matig, maar ondanks dat gaat het redelijk met haar.
Naar omstandigheden is ze erg rustig en is ze nog niet echt heel zenuwachtig voor de operatie en wat er nog komen gaat.

Lieve Bianca en de rest van het gezin, zet hem op, houd jullie taai en we zien elkaar snel.

Groetjes van Miranda

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage