mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, oktober 16, 2009

Bijna zover

Het aftellen gaat snel.

A.s. maandag wordt ik om 11.00 opgenomen.
Dinsdag 20 oktober om 09.00 krijg ik de drains en om 12.00 is de grote operatie.

In de tijd dat ik in het ziekenhuis lig , gaat mijn vriendin Miranda weer mijn web-log bijhouden.
Bedankt Miranda !!!
Zodat jullie op de hoogte gehouden worden over hoe het met mij gaat.

Het adres voor eventuele kaartjes is:

Nederlands kanker instituut - Antoni van Leeuwenhoek
ziekenhuis
Plesmanlaan 121
1066 CX Amsterdam

O.v.v van Bianca
Etage (die vul ik hier in zodra ik het weet)
Kamernummer (die vul ik hier in zodra ik het weet)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage