mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, september 24, 2009

nierdrain?

Moest vandaag weer bij een chirurg komen.
Deze ging kijken of ik 2 drainen in mijn nieren moest krijgen.
Dit omdat ze gestuwd worden en dat niet goed is.
Ik baal hier enorm van en dat heb ik ook duidelijk aangegeven.
Ik moet me al voorbereiden op een grote operatie en nu dit ook weer.
Helaas kan het niet met de operatie gedaan worden.
Maar hij weet dat ik baal en het liever niet wil.
Hij gaat het overleggen met een collega en dan hoor ik wat er gaat gebeuren.

De drainen worden onder echo begeleiding geplaatst.
Ik moet op mijn buik gaan liggen.(EN IK KAN NIET OP MIJN BUIK LIGGEN)
Dan krijg ik een verdoving in de huid en dan wordt er een naald door de huid in de nier aangebracht. En dit moet dan 2x.
Daar komt weer een zakje aan te hangen die alles opvangt.
De nier kan gaan over -produceren en wel tot 10 liter per dag gaan afgeven.
Tja en dat drink ik er niet bij natuurlijk, dus krijg ik ook een infuus......
En hier heb ik dus geen zin in, raar he?

Ik wil 1 ding tegelijk en niet 2 achter elkaar !!!

XXX (een boze) Bianca :)

1 reacties:

Op 5:01 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your www.mijn-leven-met-blindedarmkanker.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage