mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, oktober 01, 2009

Toch nierdrain

Tja was er al bang voor.
Ik voelde het al aankomen.
Ik werd (afgelopen) maandag middag gebeld.
Ze hebben besloten om me toch (2x) een nierdrain te geven.
Dit gaat 1 dag voor mijn andere operatie plaats vinden.
En daar zat ik nu echt op te wachten :((

Ik heb al een paar dagen slecht geslapen.
Ik ben er bang voor en zie er erg tegenop.
Maar zoals alles gaat met deze ziekte, heb ik geen keus, ik moet.

Bianca

1 reacties:

Op 8:05 a.m. , Anonymous Helen zei...

Beste Bianca,
Al jaren volg ik je via deze site
Ik ben vol bewondering hoe je met je ziekte omgaat!
Ik wens je heel veel sterkte de komende zware tijd
Helen , moeder van Yun Ke (ook een Chinese schone)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage