mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, september 17, 2009

Uitslag CT en verdere info

In het AVL geweest voor de uitslag van de CT van gisteren.
Er is niet veel verandering waargenomen.
Maar mijn klachten spreken voor zich.

Dus ik ga geopereerd worden.
Weet nog niet wanneer , ik wordt gebeld voor de oproep.
Ik verwacht over 2 weken, maar het is afwachten.

Het wordt weer een grote buik operatie, maar het is GEEN hipec.
Ze gaan bij deze operatie het slijm weghalen en het aangetaste weefsel wat ze kunnen zien.
Ik wordt weer voor 10 dagen opgenomen.
Ze verwachten dat de operatie tussen de 4 en 6 uur gaat duren.
Ik denk dat het langer wordt, i.v.m. al het littekenweefsel van de andere 2 operaties.

Ik ben al meteen bij de anestesie geweest, dat dat is al geregeld.
Volgende week ga ik nog naar een uroloog.
Dit omdat mijn nieren gestuwd zijn.
Ze willen een nierdrainage geven.
Ik wil dat niet, doe maar gelijk tijdens de operatie, NIET NU !!! bah
We moeten maar kijken hoe dit gaat lopen.

De pijn is onder conrole.
Wel heb ik nog rugpijn, maar dit komt door het vele liggen en zitten.
Soms voel ik me goed !@#$%^en soms gaat het prima.

Ook is de voeding vandaag binnen gekomen.
Ik heb er al 2 op, dus dat gaat goed.

XXX Bianca

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage