mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, oktober 05, 2009

Nier/operatiedatum

Kwam er zondagavond laat pas achter dat ik maandag een afspraak in het ziekenhuis had staan.
Dus gelukkig kon mijn vader me brengen.

De arts vroeg of het soms een oude afspraak was, want hij had niets te melden.
Tja, dat zou heel goed kunnen heb zoveel afspraken gehad, dus ik weet het ook niet meer.

Hij vroeg hoe het bij de uroloog gegaan was.
Ik zeg: ik krijg de drain VOOR mijn operatie.

En toen zegt hij dat mijn linker nier het bijna niet meer doet.
WAT!!!
Dat heeft niemand mij nog vertelt, er werd gezegt dat de nieren goed funtioneerde en nu is er 1 bijna stuk..........??

Maar goed:

Ik ga maandag 19 oktober het ziekenhuis in en
dinsdag 20 oktober krijg ik om 09.00 de drains en daarna volgt de operatie.


Laat in de middag ben ik goed ziek geworden.
Kreeg weer meer pijn aan buik en rug.
Mijn pijnstillers zijn van 1 naar 2 per keer gegaan.(van 50mg naar 100mg)
Omdat je daar weer aan moet wennen ben ik al een paar keer over mijn nek gegaan....grgrgr
Maar kan nu gaan aftellen.

Gr Bianca

2 reacties:

Op 5:59 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Lieve Bianc,
Houd je taai he,
Wij denken allemaal aan je. Hopenlijk helpen de pijnstillers snel.

Kus van ons.

 
Op 6:52 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Heel veel sterkte de komende tijd Bianca!
Hopelijk krabbel je ook hier weer bovenop....

Houdt moed!

Groetjes,
Linda
(mama van Li Sha (10) en Lan Gui (7), en al jaren lezer van je blog...)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage