mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, oktober 19, 2009

Ben in het Avl



Ben net in het Avl aangekomen.moest meteen bloed laten prikken. Zit nu met pa Aan de koffie en sap. Wordt zo op opgehaald om naar Mijn kamer te gaan. Zodra ik het kamernr. Weet zal ik dat melden. Gr Bianca Met knoop in haar buik :))

2 reacties:

Op 5:19 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Bianca

Ik liep vanmidag op het strand en moest steeds aan jou en aan patrick en zenna denken ,ik wens je Veel Sterkte toe meer kan ik niet zeggen het klinkt zo cliche maar ik wilde dat het anders was ,ook voor patrick en zenna zal het morgen een moeilijke dag zijn
Ik wilde je zeggen dat we aan je denken en hopen dat alles goed verloopt
Kop op Bianca ,ik spreek natuurlijk namens ons viertjes
Een dikke kus
Veel liefs
De Vogeltjes

 
Op 10:14 p.m. , Blogger Bianca zei...

Hoi Bianca,
Ik zie dat je alweer even achter de computer bent gekropen, fijn.
Even een beetje afleiding.
Wij denken ontzettend veel aan je.
Met je dochter gaat alles prima.

Heel veel sterkte morgen.
Kus van ons allemaal.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage