mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, oktober 24, 2009

berichtje van Bianca zelf.

Vanuit het avl wil ik zelf even vertellen hoe het gaat. Ik moet zeggen dat ik me weer een stuk beter voel. Tja wat wil je ook met je iPhone binnen handbereik.:) Gisteren was weer even heftig. Jullie weten dat bij mij nooit iets normaal gaat. Gisteren dus ook niet.
Ik heb nu 2 buisjes in mijn lijf zitten. De ene is in mijn rechter zij ingebracht. De buisjes zijn 30 cm lang. Het buisje gaat via mijn zij naar de nier (rechts in dit geval) dan loopt hij via de urinebuis naar de blaas. Eenmaal in de blaas krijg je een rotgevoel, geen pijn, maar het is ook niet lekker :) gaat hij weer via de urinebuis naar de uiteinde van de vagina. Dit lukte bij mij niet goed, omdat het buisje van 30 cm eigenlijk te kort was voor mij. Hadden ze nog nooit meegemaakt. Hij is zelfs voor de langste man groot genoeg, werd er gezegd. En dus zijn ze bijna 2 uur met rechts bezig geweest. Waarin je in een ongemakelijke houding ligt op een kei hard bed en dan ook nog eens van onderen zo goed als naakt! Toen moest links nog.....pfffff maar gelukkig voormij was dat in 25 minuten gebeurd.hèhè zat dat ff mee....:) dus ging om 14.30 van Mijn kamer af en was er 16.45 weer terug. groetjes van Bianca


Hier Miranda nog even. Super Bianca dat je zelf al weer wat op de weblog hebt geschreven.
Voor de andere lezers. Ik had er gisteren niets op gezet, omdat Bianca gisteren heel erg verdrietig en van slag was en er even niet over wilde praten.
De hele behandeling van gisteren middag,duurde dus veel langer dan verwacht.
Dit is voor Bianca heel heftig geweest, het deed dan wel geen pijn maar het was volgens Bianca wel een heel naar gevoel. (ondanks toch goede verdoving).
Dit uitte zich gisteravond in heel veel spanning, emotie en misselijkheid.

Gelukkig gaat het vandaag al weer beter met Bianca.
Houd je goed meid. Heel veel sterkte.
gr.Miranda.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage