mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, november 11, 2007

beter met stoma

Het gaat een stuk beter met mijn stoma.

Deze keer is het systeem 24 uur blijven zitten. YES!!

Ik breng hem nu zelf aan.(met de pasta)
En de eerst keer is hij 5 uur blijven zitten en dat is al heel wat !!

De keer erna blijft ruim 12 uur zitten zonder te lekken.
Ik hoop dat het zo blijft gaan.
Dan ga ik echt niet onder het mes.NO WAY !!
Behalve dan om het stoma op te heffen.

XXX Bianca

1 reacties:

Op 11:01 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Bianca

ik heb je verhaal hier gelezen.. En ook je lekkages, Ik zelf ben nu 43 en 20 jaar een stoma, maar ook veel last van lekken. Maar mijn stoma heeft al overal gezetn, dus weinig plek om een goede te vinden,,
ik gebruik nu wiggetjes de berde van eurotec, ik vouw er 2 dubbel, en die leg ik naast mekaar zodat het 1 lijkt, langs het kuiltje, en daarover nog een wiggetje, en dan de plak.Ik had eerst zekers 10lekken op een dag, en nu vanaf de vakantie in turkije, ( september 2007) nog een keer of 2 per week.
Ik kom zo ook beter aan mijn nachtrust toe,
misschien een tip voor jouw.
De pasta, dat deed me zeer, er zit vaak alcohol in en dat brand zo lekker op de kapotte huid.

heel veel groetjes Petra

heb zelf een stomagroepke;;;

http://groups.msn.com/stomagroeppie

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage