mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, oktober 15, 2007

Vrijdag 12 okt. ben ik (Miranda) zelf bij Bianca geweest, en ik was blij om haar weer in haar eigen huis te zien.
Ze zag er goed uit, zat in een lekkere stoel en had ook weer wat praatjes. Zodra ze moe werd stapte ze in haar bed, dat in de kamer staat. Dit gaat goed.

Gisteren en eergisteren had Bianca wat mindere dagen. Ze was wat stil en zat niet lekker in haar vel.
Ze kon zelf niet goed uitleggen waardoor dat nou kwam, w.s komt het door het verwerken van de hele situatie.
Vandaag had ze gelukkig een redelijk goede dag. De chirurg heeft gebeld en de uitslag van het bloedonderzoek is goed.
Verder hoeft ze voorlopig niet naar het ziekenhuis, maar heeft ze alleen telefonisch contact met de artsen.
Dus voor nu gewoon even lekker rustig aan.

2 reacties:

Op 5:35 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Bianca,

Wat heerlijk dat je weer thuis bent. Ik heb ongelofelijk veel respect voor je, je bent echt een geweldig sterke vrouw. Petje af.

Laat je lekker verwennen en knap snel weer op.

Lennie
(duizendmijl)

 
Op 10:46 a.m. , Blogger Natasja Rahman zei...

hoi Bianca,
Fijn te horen dat het steeds beter met je gaat! Ga zo door!
Groetjes, Natasja

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage