mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, oktober 06, 2007

Bianca heeft vannacht goed geslapen, al was ze wel om 5 uur wakker, toen is ze maar gaan puzzelen.
Ze heeft vandaag voor het eerst zelf lekker lang mogen douchen. Heerlijk vond ze het.
Ze doet dit voor het grootste gedeelte helemaal zelf, alleen met het afdrogen van benen en rug heeft ze hulp nodig.
Het gewone eten gaat ook goed.
Ook gaat ze het lopen achter een rollator met de fysiotherapeut oefenen.
Vanmiddag dat ik haar belde zat ze met familie in de koffie/ontmoetingsruimte vlakbij haar kamer, het klonk heel gezellig en Bianca was dan ook in opperbeste stemming. Het leek wel een klein feestje, toen ik vroeg of ze dan ook aan de gebak zaten, moest ze lachen.
Heerlijk weer om haar zo blij te horen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage