mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, oktober 03, 2007

Bianca is van de intensive care af, ze is verhuisd naar andere etage!

Vanmorgen was Bianca nog wel erg misselijk en voelde ze zich niet lekker.
Ze gaat 2 tot 3x op een dag ongeveer een half uurtje uit bed, dit uiteraard onder begeleiding.

In de namiddag ging het iets beter. Bianca heeft eindelijk ontlasting gehad, dus de stoma werkt.
Ze houdt nu ook de sondevoeding beter binnen.
Verder zijn er 4 infuusslangen verwijderd, ze heeft er nu nog 1 en deze is voor de pijn.
Bianca heeft nog wel veel rugpijn.
Ook heeft Bianca de wond laten zien, deze ziet er heel schoon uit, alleen wel heel veel krammen.
Bianca was goed te spreken, er kwam weer een kleine glimlach op haar gezicht.
Ze is heel blij dat ze nu eindelijk verhuisd is van kamer en ze hoopt zelf dat ze volgende week naar huis mag.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage