mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, september 28, 2007

Weinig verandering.

Eigenlijk is er niet zoveel veranderd sinds gisteren.
Alleen heeft Bianca nu ook veel hoestaanvallen, ze heeft veel vastzittend slijm.
Ze is nog steeds erg moe en het ademen gaat dus heel moeizaam.

Wel is haar dochtertje vandaag voor het eerst even meegeweest naar haar moeder, ze wilde aldoor al mee, maar dat was de eerste paar dagen niet echt verstandig.
Het is gelukkig vrij goed gegaan en dit is natuurlijk ook heel fijn voor Bianca.

Zoals het er nu naar uit ziet blijft Bianca dit weekend nog op de intensive care afdeling. Misschien alleen maar beter ook, want daar hebben ze echt alle apperatuur dicht bij de hand.
En a.s. maandag heeft de man van Bianca eindelijk een gesprek met de arts, dus hopenlijk horen we dan meer.

1 reacties:

Op 2:33 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Spannende en vreselijke zware rijden zeg, pffff...

Heel veel sterkte !

Groetjes Yvonne

( ook al kennen jullie me niet, ik volg Bianca wel. Dit omdat wij ook twee Chinese dochters hebben ).

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage