mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, september 29, 2007

Vanmorgen heeft Bianca weer even rechtop gezeten en dit ging redelijk goed. Het is natuurlijk wel enorm vermoeiend voor haar. Ze heeft vannacht gelukkig aardig geslapen. Zodra Bianca haar ogen opendoet, ziet ze de mooie foto van haar dochtertje op het nachtkastje.

Bianca haar gezicht en armen zagen er vanmiddag opgezet uit, ze houdt veel vocht vast en krijgt daarom nu ook plaspillen. Ze heeft nog steeds veel moeite met ademhalen. Ook is ze erg verkouden.
De slang die via de neus door de slokdarm naar de maag gaat doet zeer in de keel.
Bianca geeft aan veel dorst te hebben, maar kan door het moeilijke slikken maar heel kleine slokjes nemen, dit is heel frustrerend voor haar. Ze zei "als ik nou maar even lekker slaap, dan voel ik de pijn tenminste even
niet."

Later lag ze heerlijk te slapen, dus hebben wij haar niet wakker gemaakt, maar het gewoon even zo gelaten.

Bianca was vandaag dus wat down, hopenlijk gaat het morgen beter.

gr. Miranda.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage