mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, september 30, 2007

Het gaat iets beter.

Gisteren heeft Bianca dus een moeilijke dag gehad, volgens haar man was ze ook erg verdrietig.
Vandaag ging het gelukkig iets beter met haar.
Bianca is vanmorgen onder een lichte narcose ( roesje ) gebracht omdat er 2 van de 5 drains verwijderd zijn.
Hierdoor is ze nog wat suf en heeft veel de ogen dicht.
bianca heeft wel een zere ruggegraat, omdat ze alleen op haar rug ligt, ze krijgt hiervoor paracetamol.
Gelukkig is de waarde van het zuurstofgehalte iets beter geworden, waardoor het ademen nu ook wat beter gaat, eindelijk.
Bianca haar kleur op haar gezicht is er weer, dus we gaan weer een beetje de goede kant op.

2 reacties:

Op 6:07 p.m. , Blogger Unknown zei...

hoi

fijn om te horen dat het wat beter
gaat. je doorstaat het toch maar
wel allemaal. en we moeten patrick
en zenna natuurlijk niet vergeten.
sterkte.

knuf martijn en laura.

 
Op 9:44 p.m. , Blogger Natasja Rahman zei...

Hoi Bianca,
Niet te geloven hoe sterk jij iedere keer toch maar weer blijkt te zijn!! Zet hem op meid.
Groetjes, Natasja

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage