mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, september 23, 2007

Morgen is het zover

Morgen is het zover.
Ik wordt opgenomen in het Avl.

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor hun medeleven.

Bedankt voor jullie lieve kaartje, mailtjes en telefoontjes.
Dat doet me goed.

Ik hoop dat alles goed gaat en de operatie gewoon door kan gaan.
Ben nog steeds erg verkouden.Snotter, snotter.

Zo snel ik weer kan zal ik op deze web-log schrijven, maar dat zal wel even duren.

XXX Gr Bianca

2 reacties:

Op 10:50 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hoi, ja het komt nu wel heel dichtbij. Houdt je goed, en wat betreft het schrijven op deze weblog, dat doe ik voor je hoor, totdat je het zelf weer over kunt nemen.

Kus Miranda.

 
Op 10:07 a.m. , Blogger Natasja Rahman zei...

Hoi Bianca,
Ik weet niet of je dit mailtje nog leest voordat je naar het ziekenhuis gaat, maar ik wil je ontzettend veel sterkte wenzen tijdens en ook zeker na de operatie!!!
Groetjes, Natasja Rahman

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage