mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, september 24, 2007

Berichtje namens Bianca

Hallo, hier even een berichtje van Miranda ( Bianca's vriendin ). Ik zal de komende tijd deze weblog voor Bianca gaan bijhouden, totdat ze er zelf weer toe in staat is.

Vandaag is Bianca opgenomen in het ziekenhuis, ze moest er vanmorgen al om 11 uur zijn.
Ik heb haar daarvoor nog even gebeld en ze was gelukkig vrij relaxed, al klonk ze nog wel erg verkouden.
Bianca heeft vandaag gelukkig allemaal familie bij zich die haar steunen.

Vandaag heeft ze bloed laten prikken, is er een longfoto gemaakt ( i.v.m. haar verkoudheid, maar haar longen zijn gelukkig schoon ), ook is haar buik gecontroleerd en zijn er foto's van gemaakt en er is afgetekend waar de stoma komt te staan ( Bianca had natuurlijk ook weer de nodige humor "lekker dan, haha, kan ik daar nu al lekker tegenaan kijken").

Waarschijnlijk krijgt ze vandaag niet meer onderzoeken en is nu gewoon afwachten tot morgen.

Morgenochtend om 7.45 uur begint de operatie en ze hopen om 17.00 uur klaar te zijn.

Heel spannend dus! Lieve Bianca en familie, we wensen jullie heel veel sterkte, en wij zullen er voor jullie zijn! Bianc, wij vinden je nu al een kanjer!

kus Miranda en fam.

2 reacties:

Op 8:04 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Heel veel sterkte voor Bianca, en de familie natuurlijk!!!

Ik hoop dat alles naar wens zal verlopen.

Gr. Agnes (www.agarto.web-log.nl)

 
Op 12:30 p.m. , Blogger Unknown zei...

lieve bianca en fam

wij wensen jou, patrick, zenna en fam
heel veel sterkte heel spannend voor
jullie. wij zullen er voor julie zijn
je bent een kanjer en en een geweldige vriendin.

dikke knuffel martijn en
laura. x

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage