mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, september 19, 2007

Nog 5 dagen...

Het aftellen is begonnen.
Over 5 dagen moet ik mij om 11.00 melden in het ziekenhuis.
Het gaat nu snel.
Ik ben NOG niet zenuwachtig, zal vanzelf wel komen...haha

Wel ben ik gigantisch verkouden geworden...BAH !
Ik bel toch maar even met het Avl.
Ik hoop niet dat dit roet in het eten gaat gooien.
Ik wordt mogen (donderdag) gebeld door de chirurg.
Kan ik aan hem vragen of ik er iets aan moet doen.(penicilline kuur ofzo)
Hopelijk valt het allemaal mee, want ik hoop dat de operatie wel door kan gaan.

XXX Bianca

1 reacties:

Op 11:44 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Bianca,

Heel veel sterkte met het wachten en natuurlijk de operatie en alles wat daarna komt.
Hopelijk is je verkoudheid ( wat voor ons zo simpel is maar voor jou helemaal niet ) snel over.

Groetjes Yvonne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage