mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, augustus 28, 2007

Toch even aftappen

Ik hou het niet meer.
Mijn buik staat weer strak en ik weet nog steeds geen operatie datum.
Dus ik weet niet hoelang ik nog moet doorlopen.
maar mijn rug en heupen gaan zeer doen.
Dus bel ik met het AVL of ik toestemming krijg voor een ascites punctie.
Die krijg ik.
Ik bel met De VU en mijn arts regelt daar dat ik a.s. donderdag terecht kan.
Ik moest a.s. donderdag toch al voor controle, dus dit gaat in 1 keer door.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage