mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, september 03, 2007

OPERATIEDATUM BEKEND !!!!

Ik bel vandaag toch nog maar even met het AVL.
Hopelijk weten ze nu wel een operatie datum.
En ja hoor!!!

Het wordt dinsdag 25 september 2007

24 september wordt ik om 11..00 opgenomen.

En a.s woensdag krijg ik de prikken bij de huisarts.

Dus de trein is in beweging.

Gr Bianca

1 reacties:

Op 9:03 a.m. , Blogger Natasja Rahman zei...

Wat fijn dat er nu een datum bekend is!!! Ik wens je ontzettend veel sterkte en ik hoop dat je snel hersteld!! Succes!!!!!!!!!!
Groetjes, Natasja

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage