mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, augustus 23, 2007

Groen licht

Om 14.00 belde de arts op.
De uitskag van de CT scan is prima.
Ik krijg dus groen licht voor de operatie.
Aan de ene kant fijn, er is weer hoop/verlening.
Aan de andere kant eng, kom ik er wel goed doorheen?

Tja de tijd zal dat leren.

Ik weet helaas nog geen operatie datum.
Hopelijk krijg ik die a.s. week te horen.

Gr Bianca

4 reacties:

Op 8:45 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ik ga voor jou en je gezin duimen dat je er goed doorheen gaat komen. Nu die datum nog .....

Gr. Agnes
(www.agarto.web-log.nl)

 
Op 10:08 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hoi Bianc, heerlijk dat je groen licht hebt voor de operatie.
Wel heel erg spannend, maar toch ook weer een kans. We denken aan je en we hopen dat je snel een datum hoort.

liefs Jack, Miranda, Joey, Faye en Cabian.

 
Op 12:53 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Bianca,
was aan het zoeken op GOOGLE.nl informatie aan HIPEC behandelingen.
Op 10 september [nog een week]onderga ik deze operatie in verband met blinde darm met tumors in my buikvlies.
Ik ben geboren in Nederland maar woon al 25 jaar in de VS
My surgeon is David Bartlett van Hillman Cancer Center in Pittsburg, Pennsylvania.
Ik wens je veel geluk met je surgery en bookmark jou blog
gr.Antonia
ila1964@gmail.com

 
Op 10:15 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

hallo antonia,

heel veel sterkte met je operatie op 10 september !!!
zal aan je denken.

gr bianca

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage