mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, augustus 30, 2007

Aftappen VU

Ik ga naar mijn arts.
Heb bloed laten prikken.
De uitslag is goed.
Maar ik ben gestopt met de Xeloda pillen te slikken.
Ik moet namelijk 3 injecties krijgen , i.v.m. operatie, en dat mag niet samen
met de pillen.

Om 12.00 krijg ik de punctie onder echo begeleiding.
Het gaat heel vlot.
Ik wordt weer met bed opgehaald en ga naar de dagbehandeling.
Intotaal komt er 4.8 liter uit.
Dat vindt ik genoeg, ik wordt toch binnenkort geopereerd.
Dus om 16.30 ben ik klaar en mag naar huis.
Heerlijk dat lucht weer op !!!!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage