mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, juli 01, 2005

Nieuw bed

Vandaag krijgen we eindelijk ons nieuwe bed.
En je snapt het al, ook ik wil daarin slapen...
Dus s'avonds nog een extra klim naar boven toe.

Maar ons bed slaapt pima.
Mijn man moet ik wel 3 keer per nacht wakker maken om te plassen.
Hij moet me nu overeind helpen, ik heb geen papagaai boven dit bed.
Dit geeft wel leuk situaties.
Als ik hem in zijn slaap roep, om me te helpen en zeg geeft me
even je hand om overeind te komen.
Geeft hij in zijn slaap zijn hand....hahaha zo kom ik toch niet overeind.
Hij moet naast mij zijde van het bed gaan staan om me overeind te trekken.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage