mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, juni 28, 2005

Echo

Ik moet weer naar de VU.
Er wordt een echo van mijn abces gemaakt.
Kijken hoe het er voor staat met de kleine lastpost.
Hij is wel aardig kleiner geworden, maar de drain moet nog blijven zitten.
Ook prikken ze weer bloed.

Het lopen gaat weer wat beter.
Thuis zit ik veel op de bank, heb genoeg in bed gelegen.
Ook hebben we een rolstoel via thuiszorg.
Zo kan ik af en toe het huis uit.
Even rondje ''lopen'' met mijn man.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage