mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, juni 07, 2005

Rug pijn

Ik blijf, helaas, erg veel last van pijn in mijn rug houden.
De zuster beloofd voor mij een speciaal bed te bestellen.
Zodra dat bed beschikbaar is krijg ik het.

Ik blijf maar koorts houden.
En ze kunnen het maar niet vinden.
Ik krijg de ene na de ander antibiotica toegedient.(ik praat nu over een aantal dagen)

Uiteindelijk krijg ik me beloofde bed.
Dat heeft een matras dat op lucht gaat en ook warm aanvoelt.
Het ligt heerlijk en ik ben na 2 dagen helemaal van de pijn in mijn rug af.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage